Bestellen & betalen
Bestellen in onze webwinkel:
In onze webshop chomipets.nl bestel je alle Chōmi producten eenvoudig en snel online. De producten die in onze webshop worden aangeboden zijn meestal op voorraad. Het bestelproces bestaat uit een paar eenvoudige stappen die hieronder worden uitgelegd. Als je problemen hebt met je bestelling, neem dan contact op met de klantenservice. We helpen je graag verder. Alle vermelde prijzen in Chōmi’s webshop zijn inclusief de wettelijke BTW.
Stap 1: winkelmand
Door op “in je mandje” te klikken, worden de geselecteerde producten in jouw persoonlijke winkelmand geplaatst. Je kan er dan voor kiezen om meerdere artikelen van dit product te bestellen, verder te winkelen of door te gaan naar de volgende stap.
Stap 2: contact informatie
Het is niet noodzakelijk jouw gegevens in te vullen om producten te kunnen bestellen in onze webshop. Deze gegevens worden over een beveiligde verbinding naar Chōmi verzonden. Je herkent een beveiligde verbinding aan het slotje en ‘https’ in de adresbalk van je browser. Wij raden je aan om je als klant te registreren maar dit is uiteraard niet verplicht.
Stap 3: adresgegevens
Voor een juiste aflevering dien je naast je factuuradres ook een verzendadres op te geven. Standaard wordt aangenomen dat dit hetzelfde adres is als je factuuradres. Als het anders is, kan je het wijzigen door het vinkje weg te halen.
Stap 4: verzendwijze
Op deze pagina kan je je gewenste verzendoptie selecteren. Afhalen bij Chōmi is helaas niet mogelijk. Wij bezorgen onze producten uitsluitend bij jou thuis.
Stap 5: betaalmethoden
Selecteer hier je betaalwijze.
Stap 6: betaling
De betaling voor jouw producten wordt verwerkt door onze betalingsprovider Mollie in samenwerking met jouw bank of creditcardmaatschappij.
Stap 7: order afgerond
Je hebt jouw bestelling afgerond! In een overzichtsscherm zie je dat je bestelling succesvol is geplaatst.